ورود مشتری

ثبت نام رمزتان را فراموش کرده اید؟

دنبال کردن ما:

شرایط استفاده

» بند  اول: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات متعهد مي شود كه در قبال دريافت  مبلغ تعيين شده، خدمات معرفي شده را به سفارش متقاضي (به مشخصات درج شده در مرحله  فرم سفارش) به ثبت برساند.

» بند  دوم: مسئوليت انتخاب نام مناسب براي دامنه بر عهده  متقاضي است. هرگونه پيامد ناشي از انتخاب نامهاي نامناسب، از قبيل تداخل نامهاي  انتخاب شده با نام ساير شركتها و موسسات و نيز نامهاي غير اخلاقي و غير قانوني بر  عهده متقاضي است. مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور پس از ثبت دامنه براي متقاضي، هيچگونه مسئوليتي در  قبال نحوه استفاده متقاضي از آن دامنه در هر زمان نخواهد داشت.

» بند  سوم: خواهشمند است نام دامنه را عاري از هرگونه  اشتباه، درج فرماييد، زيرا نام دامنه ها پس از ثبت غير قابل تغيير هستند.   همچنین دامنه با نام شما و به همراه کنترل پانل به شما ارائه میگردد که مالک قانونی  آن تا زمانی که هزینه سالیانه را پرداخت مینمایید شما هستید.

» بند  چهارم: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور جهت تماس  با شما، نياز دارد كه همواره مشخصات شما مندرج در فرم بخش ثبت نام را بروز نگه دارد،  مانند آدرس محل، جهت نامه نگاري احتمالي، تلفن تماس و ايميل شما؛ لذا ضروري است كه  متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را از بخش حساب کاربری خود ویرایش کند.

» بند  پنجم: در صورتيكه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم  سفارش توسط اين سايت، به هر علتي، چه بين المللي و چه داخلي، از قبيل (ولي نه محدود  به) شرايط نمونه زير، كه از اراده مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه  شده خدشه اي وارد آيد و يا خدمات مزبور موقتا يا دائما قطع گردند، هيچگونه مسئوليتي  متوجه مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور نخواهد بود و عودت مبالغ دريافت شده به هيچ عنوان امکان ندارد.  از ميان اتفاقات مزبور مي توان به مواردي مانند آسيب ديدگي ماهواره هاي مخابراتي،  پديده هاي مخرب جوي مانند سيل، آتش سوزي، طوفانهاي خورشيدي، تغييرات در لايه ازون و  ... ، اشكالات خطوط مخابراتي، تاخير در پاسخگويي شركتهاي خارجي فراهم كننده خدمات  درخواستي مندرج در اين فرم به هر ميزان زماني، ممنوعيت به كارگيري اينترنت در خارج  يا داخل كشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغيير در قوانين داخلي يا خارجي، اجبار  شركتهاي بين المللي جهت دريافت مبالغ اضافي جهت پايدار ماندن خدمات مربوط به دامنه  ها، تغييرات در قوانين ارزي، اقتصادي، واردات و صادرات، تغييرات نرخ ارز و از اين  قبيل (كلا شرايط خارج از قدرت و اختيار مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور) اشاره نمود.

» بند  ششم: متقاضي متعهد مي گردد در طول مدت استفاده از  خدماتي كه اين سايت بر طبق اين فرم در اختيار وي قرار مي دهد، به هنگام رد و بدل  كردن فايلها و كلا" هرگونه اطلاعات به فضاي تخصيص داده شده جهت سايت خود، رعايت  كامل شئونات اسلامي و قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي را  بنمايد. متقاضي مي پذيرد كه مسئوليت كامل هرگونه اطلاعات، فايل، تصوير و نيز ساير  مواردي كه در درون سايت خود قرار مي دهد، با خود اوست و هيچگونه مسئوليتي در اين  زمينه، متوجه مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور نمي باشد. متقاضي همچنين متعهد مي گردد كه كليه قوانين  كپي رايت (حقوق تاليف) بين المللي را در سايت خود رعايت نموده و از ايجاد مزاحمت  براي ساير كاربران اينترنت، اقدام به دستكاري و نفوذ به سايتهاي ديگران، هرگونه  استفاده غير قانوني از ايميل خود و ساير موارد مشابه پرهيز نمايد.

» بند  هفتم: استفاده بيش از حد مجاز تخصيص داده شده به شما  از سايت، ارسال اسپم (Spam) ، استفاده نابجا از سايت و مواردي از اين قبيل موجب قطع  شدن دسترسي شما خواهد شد و مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد.

» بند  هشتم: مسئوليت فايلها و مطالب موجود در سايت بر عهده  شماست. گرفتن نسخه پشتيبان ، تعويض كلمه عبور هر چند وقت يكبار ، مونيتور كردن  فعاليتهاي سايت و ... بر عهده شماست و در صورت بروز هرگونه مشكلي از سوي اين موارد،  مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد.  (لازم به ذکر است سرویس بک آپ گیری نیز  بر روی سرور فعال است با این حال مسئولیت اخذ بک آپ به عهده شماست)

» بند  نهم: کاربراني که اقدام به انشار تصاوير يا مطالب  مستهجن نمايند و يا به مقامات ايران و اديان توهين کنند و يا سعي در ايجاد اختلال و  نفوذ به سرور نمايند غيرفعال خواهند شد.

» بند  دهم: اين سايت حق دارد در صورتي که سايتي بيش از  اندازه از منابع سرورها (Resources) استفاده نمود و از سيستم سوء استفاده نمود  (Abuse) بدون اطلاع قبلي سرويس را قطع (suspend) نمايد. بعد از آن مي توانيد با ما  تماس بگيريد و در مورد کنترل Resources و يا انتخاب Plan ديگري مشورت نماييد. در هر  صورت به دليل تاثيري که Abuse بر روي ديگر سايتهاي استفاده کننده از سرويسهاي ما مي  گذارد ، ما در Suspend نمودن سرويسها بسيار سريع عمل مي نماييم.

» بند  يازدهم: در صورتی که سایت شما به هر دلیلی زیر حملات  DDos قرار بگیرد مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور نسبت به مسدود کردن سایت شما اقدام میکند و تا زمانی  که حملات ادامه داشته باشند سایت شما به صورت معلق باقی می ماند.

» بند  دوازدهم: در صورتی که سایتی بیش از حد مجاز از قدرت سی پی یو استفاده کند که به سایر سایتهای روی  سرور فشار بیاورد که منجر به قطع شدن آنها شود، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور نسبت به مسدود کردن بی درنگ سایت مذکور اقدام مینماید و پیشنهاد به گرفتن  سرویس با امکانات بالاتر را میدهد.

» بند  سیزدهم: به هيچ عنوان اقدام به فرستادن SPAM نخواهيد نمود.  هر گونه نامه تجاري در حجم انبوه که از آدرس سايتي که از سرويسهاي ما استفاده مي  کند فرستاده شود و يا نامه هاي نا خواسته ارسالي از سرورهاي ما ، نامه هاي تبليغاتي  و ... Spam ناميده مي شود. در صورت ارسال اينگونه مطالب مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور اقدام به قطع  سرويس خواهد نمود.

» بند  چهاردهم: اين سايت حق دارد هر گونه برنامه CGI مخربي  را که در سايت استفاده مي نماييد پاک نمايد. حتي اگر اسکريپتها از جانب شرکت قابل  اطميناني طراحي شده باشند. استفاده مجدد آن باعث قطع شدن سرويس خواهد شد. با توجه  به اين مورد استفاده غير آگاهانه از MovableType توصيه نمي شود. چرا که در صورت  استفاده بيش از حد اسکريپتهاي اين مجموعه و به هر دليلي (حملات مخرب، استفاده  نادرست و ...) بدون اطلاع قبلي قطع خواهد شد. براي اين مورد سيستم وبلاگي b2 انتخاب  خوبي است.

» بند  پانزدهم: کاربراني که اقدام به خريد سرور مجازي و اختصاصی می نمایند  در صورتی که گزارش  Abuse/Attack و یا از این قبیل موارد از سمت دیتاسنتر دریافت نمودیم سرویس آنها  سریعا مسدود میگردد و می بایست مشکل را برطرف نمایند در صورت عدم رفع مشکل و گزارش  مجدد، سرور آنها حذف خواهد شد. (لازم به ذکر است قبل از عمل حذف به مدت 12 ساعت وقت  به آنها داده میشود تا از اطلاعات خود بک آپ تهیه نمایند)

» بند  شانزدهم: در صورت اينکه موعد پرداخت اقساط شما براي  مدت حداکثر 2 روز به تعقيب بيافتد ما مجاز به مسدود کردن سرويس شما هستيم، و در  صورتي که اين مدت از 20 روز تجاوز کند سرويس شما از روي سرور ما کاملا حذف ميگردد و  هيچ عذر و بهانه اي مورد قبول نميباشد. لازم به ذکر است که این قانون فقط شامل  میزبانی وب و نمایندگی میزبانی وب میشود و در خصوص سرور مجازی و اختصاصی ممکن است  پس از یک روز نیز  تاخیر سرویس شما مسدود و یا در صورت وجود سفارشات جدید  حذف گردد.

» بند  هفدهم: پشتيباني ما فقط در حد مشکلات کلي سرور و میزبانی سایت شما  ميباشد، لذا هيچ گونه پشتيباني در مورد آموزش کنترل پانل میزبانی وب و طراحی سایت  شما ارائه نمیشود.  لازم به ذکر است که آموزش و نکات لازم کنترل پانل در  بخش آموزش سایت قابل رویت میباشد.  همچنین سرورهای مجازی و اختصاصی به صورت Root و بدون مدیریت ارائه میشوند که شامل پشتیبانی  نمیشوند ولی در صورتی که هنگام  سفارش سرور مجازی یا اختصاصی گزینه مدیریت کامل سرور را انتخاب نمایید که مبلغ  بیشتری پرداخت مینماید، میتوانید از پشتیبانی نیز برخوردار شوید. لازم به ذکر است  که سرور مجازی و اختصاصی بوسیله پانل مدیریت ارائه میشود که در صورت  داشتن دانش مدیریت سرور قادر به رفع کلیه مشکلات خود هستید و در واقع نیاز به  پشتیبانی این چنینی نخواهید داشت.

» بند  هجدهم: مسئولیت  حفظ و نگهداری از کلمه های عبور سرویسهای خریداری شده و بخش پرتال کاربری به عهده  کاربران می باشد و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور هیچ گونه سوء استفاده از کلمه عبورهای شما توسط  سایرین را ندارد. لازم به ذکر است کلیه امکانات  سرویسهای خریداری شما در بخش پرتال کاربری قابل دسترسی است و حتی میتوان کلمه عبور  سرویسهای شما را از آنجا ویرایش کرد، لذا تعیین یک کلمه عبور دشوار که شامل، حروف  کوچک و بزرگ، ارقام و سیمبل ها باشد برای این بخش پیشنهاد میشود.

» بند  نوزدهم: پس از اينکه مشتري هر يک از خدمات مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور را خريداري نمود و هزينه سرويس را پرداخت نمود طبق مشخصات تکميل شده در فرم  سفارش به او خدمات ارائه ميگردد؛  در صورتي که بدون ارائه دليل مناسب و منطقي  قصد فسخ  سرويس خود را داشت به هيچ عنوان هزينه اي از جانب ما مسترد نميگردد. مگر در شرايطي  که مديريت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور تشخیص دهد و یا سرویس خریداری شده توسط وی مشکل دار باشد.

» بند بیستم: در سرویس نمایندگی به دلیل قرار داشتن سرویس های بسیاری از مشتریان بر روی یک سرور ارائه امکانات و حق دسترسی به بعضی موارد به دست ما بوده و نماینده حق هیچ گونه اعتراضی در مقابل نداشتن امکاناتی مانند ریستارت سرویس ها و مشاهده سرویس استاتوس و... نمی باشد

» بند بیست و یکم (قوانین پشتیبانی): این بخش شامل موارد زیر می  باشد:
- تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از  طریق سیستم درخواست پشتیبانی (تیکت) پیگیری نمایند زیرا اکثر مشکلات مربوط به  پشتیبانی، نیاز به پی گیری دقیق دارد و بوسیله تلفن و گفتگوی آنلاین قابل عیب یابی  نمی باشد و از تماس با واحدهای فروش (تماس با شرکت، استفاده از فرم ارتباط با ما،  ارتباط با اپراتور آنلاین فروش و...) خودداری کنند. لازم به ذکر است برخی مشکلات  ساده قابل حل با ارتباط با اپراتور آنلاین نیز میباشد که میتوانید از این بخش  استفاده بفرمائید ولی در صورت اینکه اپراتور پیشنهاد باز کردن تیکت به شما داد باید  سریعا اقدام فرمائید و از گفتگوی آنلاین استفاده نکنید.
- کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر  و در یک موضوع جدا خودداری کند و مشکل خود را با Reply کردن همان تیکت که باز کرده دنبال کند.
- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در  هنگام ارسال درخواست پشتیبانی  رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و  ادب پیگیری نماید.
- کاربر موظف است هنگام ارسال درخواست پشتیبانی، سرویس  مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در  پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر وقفه ای رخ  ندهد.
- بعد از بازگشایی درخواست پشتیبانی (تیکت)، ایمیلی  حاوی اطلاعات تیکت و لینک مشاهده تیکت برای کاربر ارسال میشود که کاربر میتواند با  کلیک بر روی لینک تیکت، از وضعیت پاسخگویی به مشکل خود آگاه شود. شایان ذکر است به  محض پاسخ اپراتورهای
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور، ایمیلی حاوی پاسخگویی اپراتورها به کاربر ارسال  میشود و جهت پاسخ نباید از ایمیل خود اقدام کنید و بایستی وارد حساب کاربری و قسمت  تیکتینگ بشوید و در آنجا Reply انجام دهید.

تبصره : شایان ذکر است خدمات آموزش (حل مشکلات برنامه  نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده، نصب اسکریپت و...) به هیچ  عنوان شامل وظیفه مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور نمیشود. با این حال مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور با راه اندازی  بخشهای آموزش اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را کرده است لذا  کاربران نباید توقع آموزش و رفع مشکلات آموزشی داشته باشند.

» بند بیست و دو: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور تا جایی که اکثر  اسکریپتهای معروف و سیستم های مدیریت محتوا روی سرور نصب گردند سرور را بهینه،  کانفیگ  و امنیت را تامین نموده است، لذا در صورتی که امنیت فوق قوی روی سرور  برقرار شود اکثر مدیریت محتواها غیرقابل نصب میشوند و یا در آنها اختلال بوجود می  آید به همین دلیل امنیت در حد متوسط روی کلیه سرورها میسر میباشد. در صورتی که  اسکریپتی به صورت ناقص و یا کامل به دلیل امنیت سرور  اجرا نشود این امر از  عهده مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور خارج است و کاربر موظف به تغییر اسکریپت خود است زیرا در ابتدا  اولویت با امنیت سرور میباشد. در زیر لیست سیستم های مدیریت محتوای معروف که با  کانفیگ امنیتی سرور مشکلی ندارند ذکر شده است:

DataLife - PHP Nuke 8.3 - Joomla -  WordPress Without more plugin- E Shop - Coms (Istgah)- WHMCS - Social Engine - phpFox

» بند بیست و سه: در صورتی که اقدام به تمدید سرویس خود  نکردید و سرویس شما طبق بند 16 مسدود شد به هیچ عنوان جهت پشتیبان گیری باز نمیگردد  و فقط می بایست آن را تمدید کنید تا به صورت اتوماتیک سرویس شما فعال شود. همچنین  مدت زمان تمدید نیز به صورت زمانی است که سفارش ثبت شده، به طور مثال اگر سالیانه  بوده است می بایست به صورت سالیانه تمدید صورت بگیرد نه ماهیانه ولی برعکس امکان  پذیر است، اگر ماهیانه باشد میتوانید به سالیانه یا موارد بالاتر تمدید کنید. در  صورتی که سرویس شما حذف شده باشد نیز هیچ گونه فایل پشتیبان ارائه نخواهد شد مگر در  شرایطی که مجددا سرویس از ما بگیرید و ما نیز وقت صرف کنیم جهت پیدا کردن بک آپ شما  در سرور دوم (FTP Backup) و لازم به ذکر است شاید بک آپ  شما نیز یافت نشود.

» بند بیست و چهار: در مواردی که اختلالاتی در شبکه اینترنت کل کشور یا یک ISP خاص صورت  پذیرد که سایت شما ناقص و یا کامل باز نگردد ولی در واقع بوسیله ISP دیگری و یا تغییر آی پی بوسیله برنامه های V_P_N باز شود،  این مورد جزو تعهدات و مسئولیتهای ما نیست و باید اختلالات از سمت سرویس دهنده  اینترنت شما رفع گردد و سایت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور و دیتاسنتر هیچ گونه مسئولیتی در قبال  عدم باز شدن سایت شما ندارد.

»  بند بیست و پنج: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور مي‌تواند در هر زمان بدون اطلاع  قبلي، در متن شرايط و ضوابط تغيير ايجاد کند. با اينکه ما سعي مي‌کنيم شما را از  طريق پست الکترونيک از تغييرات اين متن مطلع کنيم، اما اين وظيفه شماست که با  مراجعه مداوم به اين قسمت، از تغييرات آن مطلع شويد و در صورت مخالفت با آن، مي  توانيد درخواست قطع سرويس تان را نماييد در غير اين صورت تمام پيامدهاي احتمالي آن  بر عهده شماست.

سفارش و استفاده از خدمات ارائه شده  توسط اين سايت، به منزله مطالعه كامل و دقيق "قوانین مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پنتاسرور" و مورد تاييد بودن  تمامي موارد فوق از سوي شما خواهد بود

.
.
.