شرایط و قوانین استفاده از سرویس های پنتا سرور
کلیه مشتریان و نمایندگان فروش مجموعه پنتا سرور موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط مجموعه می باشند و استفاده از سرویس های این مجموعه به منزله قبول قوانین ذیل می باشد.
و در صورت نقض قوانین و اقدام به راه اندازی سایت هایی مغایر با قوانین مجموعه،سرویس متخلف بدون هماهنگی مسدود شده و بک آپ اطلاعات فقط و فقط در صورت پرداخت جریمه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.
۱- Port Scan–Phishing–Scam– تلاش برای نفوذ غیر مجاز: در صورت شناسایی مشتریانی که به هر شکلی قصد نفوذ و دسترسی غیر مجاز به سرورها و اطلاعات سایر مشتریان را دارند ، سرویس مشتری متخلف بدون هماهنگی سریعا مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۲- ارسال انبوه ایمیل (Spam): سرویس مشتریانی که اقدام به ارسال ایمیل های تبلیغاتی و انبوه (به اصطلاح اسپم) می کنند بدون هماهنگی آن ها مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۳- فعالیت در زمینه هک ، کرک و امنیت: کلیه فعالیت ها در زمینه آموزش هک ، کرک ، امنیت و موارد خرابکارانه ، بر روی سرورها و میزبانی وب مجموعه پنتا سرور قدغن می باشد و در صورت مشاهده ، سرویس مشتری سریعا مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۴- تروجان – ویروس – اسکریپت های مخرب : استفاده ازهر گونه تورجان ، شل و اسکریپت به زبان های مختلف برنامه نویسی برای ایجاد دسترسی غیر مجاز به منابع سرورها و سایت های متعلق به مجموعه پنتا سرور مجاز نمی باشد و در صورت آپلود این گونه برنامه ها حتی فقط برای تست ، بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۵- سایت های موزیک و فیلم : به دلیل سیاست های خاص وزارت ارشاد اسلامی به هیچ عنوان از سایت هایی که به هر نحو (تخصصی و غیر تخصصی) در زمینه های فیلم و موزیک فعالیت می کنند میزبانی نخواهند شد و در صورت تخلف ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۶- سایت های ضد اخلاقی – دینی و سیاسی : مجموعه پنتا سرور از کلیه سایت های ضد اخلاقی یا مخالف ادیان الهی و همچنین سایت هایی که فعالیت سیاسی دارند ، پشتیبانی نکرده و در صورت تخلف ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۷- فلیتر شدن و فیلتر شکن : در صورت فیلتر شدن سایت مشتریان به هر دلیلی دسترسی مشتری بدون هماهنگی مسدود شده و مجموعه در خصوص نگهداری فایل ها و اطلاعات سرویس مشتری هیچ تضمینی نخواهد داشت و در سرویس های سرور مجازی در صورت استفاده از سرویس به عنوان فیلتر شکن،پروکسی،VPN یا هر روش دیگری که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد،و به جهت دور زدن فیلترینگ کشور باشد سرویس مسدود خواهد شد و بازگشت وجه انجام نخواهد شد و مشتری ملزم به پرداخت خسارت تا زمانی که آی پی در داخل کشور مسدود است میباشد.
۸- نصب اسکریپت های دانلود فایل(Url Download-Leecher) : مشتریان سرویس هاست اشتراکی مجموعه پنتا سرور مجاز به نصب اسکریپت هایی که از سایت های مثل rapidshare ،MegaUpload و Hotfile و Torrent و … فایل دانلود می کنند (معمولا به لیچر-Leecher معروف هستند) نمی باشند و در صورت مشاهده ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه فایل های دانلود شده از روی سرور حذف خواهند شد.
۹- فایل هاستینگ : بر روی سرورهای هاست اشتراکی به هیچ وجه اجازه قرار دادن فایل و اطلاعات برای دانلود کاربران داده نخواهد شد و در صورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۱۰- سایت های ارائه خدمات میزبانی رایگان (فایل هاستینگ ، سایت هاستینگ و … ):این قبیل سایت ها بر روی سرویس های هاست اشتراکی مجموعه پنتا سرور قابل میزبانی نبوده و به محض مشاهده بدون اطلاع قبلی سرویس مشتری مسدود و از روی سرور حذف خواهد شد.
۱۱- عدم رعایت حق کپی رایت: استفاده غیر قانونی از نرم افزار ها و اسکریپت های ایرانی و بین المللی که دارای حق کپی رایت می باشند به هر نحو بر روی سرویس های مجموعه پنتا سرور قدغن می باشد و به محض مشاهده تخلف سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
۱۲- سیستم های جامعه مجازی و چت روم و وبلاگ دهی: میزبانی سایت هایی در زمینه جامعه مجازی و چت روم و وبلاگ دهی فعالیت می کنند به دلیل استفاده بیش از حد از منابع بر روی هاست اشتراکی مقدور نخواهند بود و میزبانی این سایت ها بر روی سرورهای مجازی مشروط به عدم استفاده بیش از حد از منابع سرور خواهد بود.
۱۳- استفاده بیش از حد از منابع: کلیه مشتریان موظف هستند از منابع سرور متناسب با محدودیت های سرویس خود استفاده نمایند . در صورتی که به هر دلیل استفاده مشتری از منابع سرور بیش از حد معین سرویس او باشد ، سرویس مشتری مسدود خواهد شد و ملاک تشخیص استفاده بیش از حد ، سیستم های مانیتورینگ و تکنسین های فنی مجموعه پنتا سرور خواهد بود.
۱۴- میزبانی سایت های تحلیلی و خبری و وب سرویس ها : میزبانی سایت های تحلیلی و خبری و وب سرویس ها بر روی هاست های اشتراکی معمولی غیر مجاز است و تنها بر روی هاست های حرفه و سرورهای مجازی و اختصاصی قابل میزبانی می باشند.
برای مشتریان سرویس میزبانی وب حد مجاز استفاده از پردازش گر ۱۰ درصد و از رم ۱۰۰ مگابایت در بازه زمانی یک دقیقه می باشد و مشتریان سرورهای مجازی و اختصاصی طبق موارد مندرج در اطلاعات سرویس ها مجاز به استفاده از منابع می باشند که طبق مشخصات سرویس مقدار رم و هارد سرویس های سرور مجازی بصورت صد در صد اختصاصی و گارانتی شده هستند،اما منابع پردازنده ها بصورت اشتراکی بوده و در شرایط مختلف امکان نوسان وجود خواهد داشت،در سرویس های سرور مجازی مشترک حداکثر برای یک ساعت در هر ۲۴ ساعت امکان استفاده از ۱۰۰% منابع پردازنده خود را خواهد داشت و در صورت عبور از این مقدار سرویس مشترک بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد و بازگشت وجه با توجه به اختلالات وارده برای دیگر مشترکین و ضرر و زیان های وارده به سرویس های پنتا سرور محاسبه خواهد شد و معیار این بررسی کارشناسان پنتا سرور می باشند..
فعال سازی و تحویل سرویس
۱- کلیه مشتریان موظف می باشند برای ثبت نام در سایت ، اطلاعات درخواستی را به صورت دقیق و معتبر وارد نمایند در صورتی که به هر دلیل اطلاعات ناقص یا غیر واقعی باشد کلیه سرویس های مشتری در حالت تعلیق قرار می گیرد و هزینه سرویس ها قابل برگشت نمی باشد لذا تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، سرویس های مشتری از حالت تعلیق خارج و فعال می گردد.
۲- کلیه تغییر اطلاعات مشتری در سیستم مانند تغییر ایمیل ، نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل ، آدرس و کد پستی و… صرفا با ارائه اسکن کارت ملی معتبر از طرف مشتری اعمال خواهد شد.
۳- برای تغییر ایمیل حساب های کاربری که سرویس دائمی (Life time) دارند و یا انتقال سرویس های دائمی (Life time) به حساب کاربری مشترک دیگر ،اسکن کارت ملی و هزینه ای معادل ۲۵ درصد هزینه کل سرویس دریافت خواهد شد.
۴- هزینه کلیه سرویس هایی که به قیمت دلار مرتبط می باشند (مانند لایسنس ها، دامنه های بین المللی ، سرورهای خارج از کشور و…) به نرخ دلار روز محاسبه و صورت حساب مشتریان با توجه به این نرخ بروزرسانی خواهد شد.
۵- کلیه سرویس های میزبانی اشتراکی پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی تحویل داده می شود ولی در بعضی از موارد ممکن است تا ۲ روز کاری فعال سازی سرویس به عقب بیافتد.
۶- ثبت رایگان دامنه ملی برای سرویس های میزبانی وب تنها در زمان ثبت سفارش مقدور خواهد بود.
۷- کلیه سرورهای مجازی پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی تحویل داده می شود و نصب و پیکربندی اولیه سرورها (سرورهایی که شامل این خدمات می گردد) حداکثر تا ۲ روز کاری انجام خواهد شد.
۸- کلیه سرورهای میکروتیک حداکثر تا ۲ روز کاری پس از تایید پرداخت مشتری تحویل داده خواهد شد.
۹- کلیه سرورهای اختصاصی بین ۲ تا ۷ روز کاری پس از عقد قرار داد و تایید پرداخت مشتری تحویل داده خواهد شد.
۱۰- کلیه سرورهای اختصاصی با توجه به موجودی قطعات مجموعه اسمبل و تحویل داده خواهد شد.
۱۱- کلیه سرویس های نمایندگی (میزبانی وب ، دامنه های بین المللی ، دامنه های ملی و …) بین ۱ تا ۳ روز کاری تحویل داده خواهند شد.
۱۲- کلیه ماژول ها و لایسنس ها بین ۱ تا ۳ روزکاری فعال و اطلاعات سرویس و لایسنس برای مشتری ارسال خواهد شد.
۱۳- فعال سازی فضای بک آپ رایگان برای سرور هایی که شامل این سرویس می گردند تنها با ارسال درخواست به واحد فروش و بین ۱ تا ۳ روز کاری انجام خواهد شد.
۱۴- زمان پرداخت کلیه خدمات اضافه ای که برای سرویس ها توسط مشتری تهیه می شود (مانند هارد اضافه ، رم اضافه ، بسته های مدیریت سرور و …) زمان سر رسید سرویس اصلی مشترک خواهد بود و زمان سفارش خدمات اضافه به هیچ عنوان مبنای محاسبات قرار نخواهد گرفت.
۱۵- کلیه درخواست های ثبت دامنه پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی به ثبت کننده های ملی یا بین المللی ارسال خواهد شد ولی در بعضی از موارد ممکن است تا ۲ روز کاری ثبت و تحویل دامنه به تعویق بیافتد.
۱۶- فعال سازی دامنه های IR مستلزم تایید شدن نام دامنه توسط فیزیک نظری ایران (Nic.ir) می باشد لذا درصورت درخواست مدارک (اسکن کارت ملی، روزنامه رسمی و…) ، تعهد نامه و… برای ثبت دامنه از طرف فیزیک نظری ایران ، مشتری موظف به ارسال مدارک به info@nic.ir می باشد و از آن جایی که این کار توسط نیروی انسانی صورت می گیرد کلیه دیرکردها در ثبت دامنه های ملی متوجه فیزیک نظری ایران خواهد بود و مجموعه پنتا سرور به هیچ وجه پاسخ گو این گونه مشکلات نخواهد بود.
۱۷- مجموعه پنتا سرور صرفا واسطه ثبت ، تمدید و انتقال دامین های مشتری در مجموعه های خارجی و داخلی است و هرگونه عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی یا ثبت کننده دامنه ملی نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل ، مسئولیتی را متوجه مجموعه نخواهد کرد.
۱۸- اگر خریدار در حین سفارش دامنه ای باشد و ثبت کنندگان بین المللی یا ثبت کننده دامنه ملی ، آن دامنه را به هر دلیلی ثبت نکند و یا در حین تکمیل مراحل ثبت ، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت شود و یا مراحل انتقال دامنه به پنل مجموعه پنتا سرور به هر دلیل کامل نگردد ، مجموعه تنها موظف به بازگرداندن هزینه سفارش آن دامنه به عنوان اعتبار به حساب خریدار در پورتال کاربران و یا پنل ثبت دامنه نمایندگان می باشد و هیچ مسئولیتی متوجه مجموعه نخواهد بود.
۱۹- خریدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه تحقیق لازم را به عمل آورده باشد ومجموعه پنتا سرور در صورت ادعای حق از طرف شخص ثالث مورد تائید مجموعه پنتا سرور و مراجع ذیصلاح ایرانی وبین المللی ، دامنه مورد نظر را مسدود و به حکم مراجع قضایی و یا قوانین بین المللی برای تعیین تکلیف دامنه عمل می نماید. همچنین مشتری با پذیرش شرایط استفاده مجموعه پنتا سرور ، شرایط استفاده tld های دامنه های بین المللی و همچنین شرایط استفاده دامنه های ملی به آدرس https://www.nic.ir/Terms_and_Conditions_iran را پذیرفته است. مجموعه پنتا سرور صرفا واسطه ثبت ، تمدید و انتقال دامین های مشتری در مجموعه های خارجی و داخلی است و هرگونه عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی یا ثبت کننده دامنه ملی نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل ، مسئولیتی را متوجه مجموعه نخواهد کرد.
۲۰- در صورتی که مشتری برای دامنه های بین المللی خود درخواست پنل مستقیم، کد انتقال یا انتقال دامنه به پنل دیگر داشته باشد هزینه ای معادل ۵ درصد قیمت ثبت یک ساله دامنه دریافت خواهد شد.
۲۱- مشترک مجوز راه اندازی سرویس های ریز نمایندگی یا بک اوردر بر روی سرویس های نمایندگی دامنه آی آر و بین المللی مجموعه پنتا سرور را ندارد و در صورت تشخیص استفاده غیر مجاز سرویس مشترک بلافاصله مسدود خواهد شد و مجموعه پنتا سرور مسئولیتی در قبال بازگشایی مجدد سرویس نخواهد داشت.
۲۲- در صورتی که برای هر یک از سرویس های مشتریان تخلفی گزارش شود ، مشتری می پذیرد که مجموعه پنتا سرور مجاز می باشد تا با ورود به سرویس مشتری اطلاعات و فایل های غیرمجاز را پاک سازی کند.
۲۳ – در صورت عدم فعال سازی سرویس (اعم از هاست میزبانی، سرورمجازی، دامنه و …) در مدت زمان تعیین شده ، مشتری موظف می باشد با ارسال تیکت به واحد فروش ، تاخیر در تحویل سرویس را گزارش دهد.
۲۴- خرید آی پی اختصاصی در سرویس های هاست (مربوط به سرور مجازی یا اختصاصی نیست) فقط به صورت سالانه امکانپذیر میباشد و امکان ارائه در سیکل های کمتر از ۱۲ ماه وجود ندارد .
۲۵- گواهینامه امنیتی (SSL) رایگان در پلانهای هاست تنها برای سرویس های سالانه و تمام آدرس های دامنه بجز .ir یا دامنه های رایگان مانند .tk و … میباشد و در خریدهایی با سیکل پرداخت کمتر از ۱۲ ماه ارائه نمیشود.
۲۶- دامنه ملی رایگان تنها برای سرویس های سالانه میباشد و در خریدهایی با سیکل پرداخت کمتر از ۱۲ ماه ارائه نمیشود .
۲۷- هرگونه انتقال سرویس ها (هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی، کلوکیشن، لایسنس و … ) از یک کاربر به کاربر دیگر در ناحیه کاربری پنتا سرور با دریافت هزینه ۱۵ هزار تومان انجام میشود .
۲۸- هر گونه انتقال دامنه از یک کاربر به کاربر دیگر در پنل کاربری پنتا سرور یا نمایندگی ثبت دامنه ملی (سیستم نیک) با دریافت هزینه ۸ هزار تومان انجام میشود .
پرداخت هزینه سرویس
۱- کلیه فاکتورها ۷ روز قبل از سر رسید سرویس توسط سیستم فروش مجموعه به صورت خودکار ایجاد خواهد شد.
۲- در صورت عدم پرداخت هزینه سرویس تا سر رسید صورت حساب ،سرویس مشتری به صورت خودکار توسط سیستم فروش به حالت تعلیق در خواهد آمد.
۳- در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا ۱۲ ساعت بعد از زمان سر رسید کلیه سرویس های مشتری از طرف مجموعه لغو شده قلمداد می گردد و مجموعه پنتا سرور هیچ تعهدی در خصوص نگهداری اطلاعات و بک آپ کاربر نخواهد داشت.
۴- به جهت اینکه سرورهای مجازی منابع سرور را به صورت انحصاری به خود اختصاص می دهند ، مشتری حداکثر ۲۴ ساعت قبل از سر رسید وظیفه دارد برای تمدید یا لغو کردن سرویس خود اقدام نماید و در غیر این صورت مجموعه پنتا سرور سرویس مشترک را لغو شده قلمداد خواهد کرد.
۵- کلیه مشتریان سرور اختصاصی یا کولوکیشن موظف می باشند ۱۵ روز قبل از زمان سر رسید سرویس، هزینه سرور اختصاصی یا کولوکیشن را پرداخت کنند یا درخواست کنسل شدن سرویس را اعلام کنند تا درخواست کنسل به دیتاسنتر اعلام شود، در غیر اینصورت مشترک موظف به پرداخت هزینه دوره بعدی سرویس می باشد.
۶- هزینه کلیه لایسنس هایی که توسط مجموعه پنتا سرور تهیه شده می بایست حداکثر ۷۲ ساعت قبل از سر رسید لایسنس پرداخت گردد در غیر این صورت تمدید لایسنس توسط مجموعه امکان پذیر نخواهد بود.
۷- در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا ۳ روز پس از زمان سر رسید ۱۵درصد هزینه سرویس به عنوان جریمه در صورت حساب مشترک منظور خواهد شد و ارائه فول بک آپ برای انتقال یا تمدید سرویس منوط به پرداخت صورت حساب خواهد بود.
۸- مشتری حداکثر تا دو روز پس از تاریخ سر رسید سرویس (به شرط حذف نشدن سرویس) می تواند اقدام به ارسال درخواست دانگرید نماید و پس از آن دانگرید سرویس به هیچ وجه مقدور نخواهد بود.
۹- در صورتی که پهنای باند مصرفی سرویس مشتری به بیش از ۹۰ درصد حد مجاز خود برسد سیستم به صورت خودکار اخطاری برای کاربر ارسال خواهد شد لذا مسئولیت عدم توجه مشتری نسبت به خرید پهنای باند اضافه و مسدود شدن سرویس به عهده مشتری می باشد.
۱۰- پهنای باند کلیه مشتریان (سرویس میزبانی وب ، سرورهای مجازی و اختصاصی و…) تا اولین روز ماه میلادی اعتبار خواهد داشت لذا به هیچ عنوان پهنای باند مازاد بر مصرف مشتری قابل انتقال به ماه های بعد نخواهد بود.
۱۲- شایان ذکر است که در صورت پرداخت دیرتر از موعد صورت حساب توسط مشتری ، هیچ تغییری در تاریخ سر رسید بعدی سرویس از طرف مجموعه اعمال نخواهد شد.
۱۳- کاربران سرور اختصاصی اجاره به شرط تملیک تا پایان زمان قرار داد موظف پرداخت اقساط خود میباشند و در صورت عدم پرداخت حتی ۱ قسط و یا لغو از طرف کاربر در هرزمانی ، سخت افزار سرور تحت مالکیت مجموعه پنتا سرور میباشد .
۱۴- حداکثر مهلت پرداخت اقساط ۱۰ روز پس از صدور فاکتور بوده و سرور نهایتا تا ۷۲ ساعت پس از تاریخ تمدید فعال خواهد ماند در صورت عدم پرداخت کاربر سرویس مشترک به صورت یکطرفه لغو و مجموعه پنتا سرور هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت .
۱۵- هر گونه اعتبار مالی در پنل کاربران یا نمایندگان (میزبانی وب ، دامنه ، سرور مجازی و … ) تحت هیچ شرایطی قابل عودت به حساب بانکی و یا جابجایی بین کاربران نمی باشد و صرفا برای پرداخت های آینده در سیستم قابل استفاده می باشد.
۱۶- قیمت های مندرج در سایت تا پایان دوره سرویس معتبر می باشد و در صورت هر گونه تغییر در قیمت ها قرارداد مشتری با نرخ جدید قابل تمدید خواهد بود.
۱۷- قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش-فاکتور منظور گردیده است، معتبر می باشد.
۱۸- در صورت ترخیص سرور (مختص سرویس کولوکیشن) تنها پنج روز به صورت رایگان در انبار مجموعه پنتا سرور نگهداری میشود ، پس از مدت مذکور به ازای هر سرور به صورت هفتگی مبلغ ۶۰ هزار تومان هزینه انبارداری دریافت میشود . شایان ذکر است پس از مدت مذکور مجموعه مسئولیتی در قبال سرور نخواهد داشت .
۱۹ – هزینه های ارسال و دریافت سرور و قطعات از دیتاسنتر یا به دیتاسنتر بر عهده مشترک میباشد .
۲۰ – کلیه هزینه های ارسال و دریافت فاکتور ، رسید و سایر مستندات مربوط به سرور و امور مالی بر عهده مشترک میباشد .
21- در صورت وجود هرگونه بدهی برای یک یا چند سرویس مشترک،در صورت عدم پرداخت بدهی،این حق برای پنتا سرور محفوظ بوده که جهت کاهش خسارت وارده و ضرر مالی،سرویس های فعال مشترک (تا سقف مبلغ بدهی) مسدود نموده و مشترک حق هیچ گونه اعتراض را از خود سلب می نماید.
21.5- مجموعه پنتا سرور باید پس از صدور فاکتور و اعلام بدهی حداقل 8 ساعت و حداکثر 12 ساعت به مشترک زمان پرداخت داده و پس از آن جهت مطالبه،سرویس های فعال مشترک را مسدود نماید.
22- مشتری موظف است قبل از افزایش موجودی حساب کاربری (شارژ حساب کاربری) نسبت به مقدار آن توجه لازم را داشته باشد زیرا این مبلغ پرداختی قابل بازگشت نخواهد بود.
کلاس های مجازی ادوبی کانکت
۱- نگهداری کلیه فایل های بارگذاری شده و رکورد های انجام شده در کلاس های اشتراکی (شخصی،شرکتی،سازمانی) به مدت ۴ ماه انجام خواهد شد و پس از آن هیچ رکورد و فایلی در دسترس نخواهد بود.
۲-پنتا سرور در نگهداری اطلاعات و رکورد های مشتری هیچ مسئولیتی نخواهد داشت و پشتیبان گیری اطلاعات بر عهده مشتری میباشد.(مشترکین سرویس های اختصاصی میتوانند درخواست سرویس بک آپ با پرداخت هزینه نمایند)
پشتیبان گیری اطلاعات
۱- مجموعه پنتا سرور فقط و فقط بر روی کلیه سرویس های نمایندگی و میزبانی اشتراکی وب به صورت هفتگی و ماهانه نسخه پشتیبان تهیه می کند و این نسخه ها بر روی سرورهای پشتیبان مجموعه نگهداری می شود.
۲- مجموعه پنتا سرور هیچ گونه تعهدی در قبال وجود یا صحت بک آپ های تهیه شده از سایت های مشتریان ندارد.
۳- هزینه ری استور کردن بک آپ های مجموعه یا در اختیار قرار دادن برای انتقال ، معادل ۲۵۰ هزار ریال می باشد.
۴- در کلیه سرویس های میزبانی وب ، سرورهای مجازی و اختصاصی تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سرور بر عهده مشتری می باشد.
۵- در سرویس های هاست دانلود به دلیل حجیم بودن اطلاعات مشترکین، پشتیبان گیری از فایل ها بر عهده مشترک می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل مسئولیتی متوجه مجموعه پنتا سرور نخواهد بود.
کنسل شدن سرویس توسط مشتری
۱- کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از خرید هرگونه سرویس از مجموعه پنتا سرور نسبت به انطابق خواسته ها و نیازهای خود با سرویس ارائه شده توسط مجموعه اطمینان حاصل کنند.در صورتی که به دلیل عدم ارسال سئوالات پیش از خرید توسط خریدار ، سرویس ارائه شده با انتظارات مشتری مطابقت نداشته باشد هیچ هزینه ای قابل عودت نخواهد بود.
۲- کلیه سرویس های مجموعه پنتا سرور در صورتی که دارای مشکل فنی باشند (ملاک تشخیص نقص فنی کارشناسان مجموعه پنتا سرور می باشد) ، مشتری می تواند حداکثر طی ۴۸ ساعت برای عودت کل وجه پرداختی خود اقدام کند که در این صورت هزینه های غیرقابل برگشت مثل IP ، دامین ، لایسنس و … از کل مبلغ دریافتی کسر شده و مابقی برگشت داده می شود به عبارت دیگر هزینه ای که فقط مربوط به سرویس شما می باشد ، برگشت داده خواهد شد.
۳- مشتری موظف است قبل از ارسال درخواست عودت وجه ، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از روی سرویس های مجموعه منتقل کند و پس از لغو کردن سرویس و برگشت هزینه هیچ تعهدی نسبت به نگهداری فایل ها و اطلاعات مشتری وجود نخواهد داشت.
۴- در صورتی که مشتری (به جزء مشتریان سرور اختصاصی که در بند های بعدی اشاره شده است) قصد کنسل کردن سرویس خود را دارد بایستی ۷ روز قبل از پایان قرار داد و یا زمان تمدید سرویس خود ، این موضوع را به واحد مالی اطلاع دهد در غیر این صورت موظف به پرداخت هزینه دوره بعد خواهد بود و در غیر این صورت مجموعه پنتا سرور طبق قوانین جرایم اینترنتی با مشتری متخلف برخورد خواهد کرد.
۵- با توجه به اینکه ترافیک سرویس های ایران ۱ به ۱۰ می باشد(آپلود ۱۰ برابر دانلود) در صورتی که مشترکی پس از خرید سرویس اقدام به دانلود فایل (مواردی مثل انتقال دیتا از سرور قبلی) داشته باشد و سپس سرویس را کنسل نماید،ملزم به پرداخت هزینه پهنای باند و یا جبران ترافیک مصرف شده می باشد.(هر ۱ ترابایت دانلود ۶۰۰۰۰۰ تومان)
۶- در صورت درخواست لغو سرویس به دلیل عدم رضایت از سرویس مشتری باید بصورت مستند مشکل سرویس را گزارش و اثبات کند،با توجه به اختصاصی بودن منابع سرویس ها،سرویس ها از نظر کیفیت در بالاترین رتبه ممکن هستند و در صورتی که لغو سرویس بابت مشکلات تحریم و یا محدودیت های اعمالی در شبکه کشور باشد و از اختیارات پنتا سرور خارج باشد شامل لغو سرویس و بازگشت وجه نخواهد شد.
۷– در صورتی که مشتری پس از کنسل کردن سرویس و تمام شدن مدت زمان سرویس بخواهد به سرویس خود دسترسی داشته باشد – در صورتی که سرویس او حذف نشده باشد – به ازای هر روز دسترسی ملزم به پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار ریال می باشد.
۸- در صورتی که مشترک پس از تهیه سرویس درخواست نصب کنترل پنل و یا هر نرم افزار و تنظیمات جانبی دیگری که بصورت رایگان یا غیر رایگان برای مشترک نصب شده را داشته باشد،در زمان بازگشت وجه مبلغ خدمات ارائه شده کسر خواهد و باقی مانده مبلغ بازگشت داده خواهد شد.
قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش
۱- کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان و فونت فارسی از سیستم پشتیبانی ارسال نمایند و از تماس با تلفن های واحد فروش ، فرم های تماس با ما و… برای پیگیری درخواست های پشتیبانی خودداری کنند.
۲- زمان ارائه مشاوره فروش و پشتیبانی به صورت تلفنی توسط مجموعه پنتا سرور از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ لغایت ۱۷ و خارج از ساعت اداری و روزهای تعطیل از طریق سیستم پشتیبانی سایت می باشد.
۳- پشتیبانی و خدمات پس از فروش مجموعه پنتا سرور فقط و فقط به مالک اصلی سرویس پس از تایید اطلاعات و هویت ثبت شده در سیستم فروش تعلق خواهد گرفت.
۴- کلیه اطلاعات مشتریان و سرویس ها نزد مجموعه پنتا سرور محفوظ خواهد بود و ارائه هرگونه اطلاعات در این خصوص منوط به ارائه نامه از مراجع قضایی خواهد بود.
۵- پشتیبانی فقط شامل ماژول های طراحی شده توسط مجموعه و مشکلات مربوط به آپتایم شبکه و سرورها می باشد و هیچ گونه پشتیبانی بابت مشکلات سیستم های مدیریت محتوا (cms) و مشکلات موجود در سایت یا سرور مشتریان ارائه نمی شود و مجموعه هیچ تعهدی در قبال حل این گونه مشکلات ندارد.
۶- نصب و راه اندازی ماژول هایی که توسط مجموعه پنتا سرور ارائه می گردد فقط یکبار به صورت رایگان انجام خواهد شد و نصب و راه اندازی مجدد مستلزم پرداخت هزینه می باشد.
۷- ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی مجموعه مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.
۸- در صورتی که مشتری نیاز به مدیریت و رفع مشکلات سایت یا سرور خود داشته باشد می تواند پس از طرح مشکل و هماهنگی با مجموعه نسبت به خرید بسته های مدیریت یا عیب یابی اقدام کند.
۹- صرف خرید یا فعال بودن بسته مدیریت و عیب یابی دلیل بر شروع عملیات مدیریت و عیب یابی نمی باشد و مشتری موظف هست درخواست های خود را به صورت تیکت به واحد پشتیبانی اعلام کند.
۱۰- تکنسین ها و مدیران سرورهای مجموعه پنتا سرور به صورت ۲۴ ساعت کلیه سرورها را مانیتورینگ کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل اقدام به رفع آن خواهند نمود.
۱۱- اگر به دلیل مشکل سرور مشتری ، تنکنسین ها و یا کارمندان مجموعه ناگذیر شوند برای رفع مشکل به دیتاسنتر مراجعه نمایند هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد.
۱۲- کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از ارسال تیکت، بخش آموزش و مقالات مجموعه را مطالعه کرده و در صورت عدم پیدا کردن راه حل مناسب برای رفع مشکل خود، تیکت ( درخواست پشتیبانی ) مورد نظر را ارسال کنند.
۱۳- کلیه مشتریان موظف می باشند در هنگام ارسال تیکت ، اطلاعات درخواستی مرتبط به هر واحد را به صورت دقیق و صحیح تکمیل نمایند در صورتی که اطلاعات به صورت ناقص یا اشتباه ارسال شود تیکت بدون پاسخ بسته خواهد شد.
۱۴- مشتری موظف است اهمیت تیکت های ارسالی را با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند.
وضعیت ضروری: قطع شدن سرور یا سرویس/ وضعیت مهم: مشکلاتی که باعث اختلال در سرویس گردیده است
وضعیت معمولی: کلیه تیکت های مالی ، فروش و تیکت های که شامل دسته های قبلی قرار نشود.
۱۵- مشتریان موظف می باشند برای هر درخواست پشتیبانی یک تیکت جدید باز کنند و از باز کردن تیکت های قدیمی و بسته شده خودداری کنند.
۱۶- مشتریان مجاز نمی باشند برای یک درخواست مشابه ، چند تیکت متفاوت باز کنند.
۱۷- میانگین زمان پاسخ گویی به تیکت ها در ساعات اداری ۱ ساعت و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل ۳ ساعت می باشد.
۱۸- در زمان هایی مانند مناسبت های خاص و یا ارتقا و بروز رسانی سیستم و … که پورتال کاربران در دسترس نباشد روش های جایگزین برای دریافت پشتیبانی خدمت کاربران اعلام خواهد شد.
۱۹- در صورت عدم توجه و نقض هر یک از موارد فوق واحد مالی مجاز به اعمال جریمه نقدی به ازای هر تیکت می باشد که در صورت عدم پرداخت جریمه، ارائه خدمات پشتیبانی به مشترک معلق خواهد شد.
رسیدگی به شکایات ، اخطارها و تخلفات
۱- زمانی که برای یکی از سرویس های مشتری از طرف دیتاسنتر ،افراد حقیقی و یا حقوقی تخلفی گزارش شود مجموعه پنتا سرور می تواند سرویس مشترک را بدون اخطار قبلی مسدود و به تخلف گزارش شده راسا رسیدگی کند.
۲- حداکثر ۲۴ ساعت بعد از زمان گزارش تخلف یا شکایت مشترک موظف می باشد که به تخلف مربوط رسیدگی و پاسخ خود را برای مجموعه ارسال نمایید.
۳- در صورت عدم رسیدگی و یا پاسخ گویی مشترک ظرف زمان تعیین شده مجموعه می تواند سرویس مشترک را لغو نماید و تعهدی در خصوص بک آپ اطلاعات مشتری ندارد.
۴- در صورتی که شکایت طرح شده از مشتری ، خسارتی برای مجموعه ایجاد نماید مشتری موظف به جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی وارد شده می باشد.
۵- در صورت تکرار تخلف از طرف مشتری ، مجموعه پنتا سرور می تواند مشتری متخلف را به دلیل عدم توجه و رسیدگی به امور سرویس خود ، جریمه و یا اخراج نماید.
۶- مشتری می پذیرد که در مسائلی كه در بخش قوانین و مقررات سرویس دهی ذکر شده است به هیچ عنوان شکایتی را به مراجع قانونی ارائه نکند و در صورت ارائه هرگونه شکایت نابجا جبران کننده کلیه ضرر و زیان های مادی و معنوی ناشی رسیدگی به پرونده تشکیل شده باشد.
۷- مشتری موظف می باشد كه محل طرح شکایت و دادرسی پرونده های مرتبط به خدمات و سرویس های ارائه شده توسط مجموعه پنتا سرور را در دادگاه و يا كميته مبارزه با جرائم رايانه ای واقع در شهر تهران قرار دهد و مجموعه به دعاوی و پرونده های تشکیل شده در دیگر شهرها و استان ها پاسخ گو نخواهد بود.
۸- مجموعه پنتا سرور تنها نسبت به عملکرد خود در چارچوب قوانین و مقررات سرویس دهی مجموعه به مراجع قانونی پاسخ گو خواهد بود و عملکرد یا سرویس دهی دیگر سرویس دهندگان به هیچ عنوان به مجموعه پنتا سرور مرتبط نخواهد بود.
۹- هنگام بروز هرگونه شکایات و اختلافات مرتبط با هر یک از سرویس های مجموعه پنتا سرور، این مجموعه تنها در سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران پاسخگو میباشد.
احراز هویت
1- کلیه کاربران باید به قوانین احراز هویت واقف باشند بعد از خرید هر سرویس یا هر سفارش کاربران موظف هستند نسبت به ارسال تصویر واضح و دقیق از کارت ملی خود به بخش فروش از طریق تیکت اقدام نمایند ؛ لازم به ذکر است کارت ملی ارسالی باید با مشخصات صاحب کارت تراکنش انجام شده یکسان باشد و در صورت عدم تطبیق کارت ملی با مشخصات صاحب حساب سفارش تحت هیچ شرایط فعال و ارسال نخواهد شد و در سرویس هایی که تحویل آنی هستند،در صورت عدم ارسال مدارک جهت احراز هویت،کلیه سرویس ها مسدود خواهند شد.
رفع مسئولیت و توهین به مسئولین مجموعه
۱- هر گونه توهین به سرویس ها ، مسئولین و کارمندان مجموعه پنتا سرور از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی ، اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و مجموعه امکان قطع کامل سرویس و عدم بازگشت وجه و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
۲- پنتا سرور در قبال انتقال دیتای مشتریان از شرکت دیگر به پنتا سرور هیچ مسئولیتی نداشته مگر اینکه حداقل از ۷ روز قبل هماهنگی لازم و تعیین تایم مشخصات جهت شروع عملیات انتقال صورت گیرد.
۳- سرویس های مجموعه پنتا سرور به همان شکلی هستند ،که ارائه می شوند و همیشه سعی ما در بالا بردن کیفیت سرویس ها است اما هیچ گونه ضمانت و گارانتی در مورد قطعی ، بی عیب بودن ، امنیت و … ارائه داده نمی شود و مجموعه هیچ گونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل نخواهد بود.
۳- مجموعه پنتا سرور هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های مجموعه اعم از پرداخت صورت حساب ، منقضی ، لغو یا مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.
۴-مجموعه پنتا سرور مسئولیتی در قبال لغو و حذف لیسانس هایی که به دلیل تحریم از سمت مجموعه ارائه دهنده لیسانس اعمال می شود نخواهد داشت و در صورت تحریم ایران توسط این مجموعه ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال پیگیری یا عودت وجه این محصولات به عهده مجموعه پنتا سرور نخواهد بود.
۵- هرگونه قطعی،از دسترس خارج شدن سرویس ها،حذف اطلاعات مشترکین که از اختیارات مجموعه پنتا سرور خارج باشد،و به زیر ساخت های داخل و خارج کشور،قطع برق و یا شبکه دیتا سنتر و هر مورد مشابه مرتبط باشد،پنتا سرور هیچ مسئولیتی نداشته و مشترک قبل از خرید با علم و آگاهی از این بند اقدام به خرید سرویس می نماید و حق درخواست هرگونه خسارت را از خود سلب می نماید.
۶- مجموعه پنتا سرور می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ گونه تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییر قوانین به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد ، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی مجموعه قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم الاجرا می باشد.
میانگین آراء از 5 / 2
امتیازی ثبت نشده